Obsługa Klienta

PODAWANIE STANU WODOMIERZA

1. Drogą elektroniczną


§        Za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi (IBO) pod adresem: www.ibo.zwik-s.pl

2.    
Telefonicznie 

§        Aby podać odczyt inkasentce:


     Na fakturze znajdują się informacje jaki inkasent obsługuje państwa posesję  (Wystawił: MA lub WB na dole faktury). Bezpośredni kontakt     telefoniczny do inkasentki znajduję się poniżej:


     Anna tel.: 694-284-936

     Bernadeta tel.: 662-229-535

     Aby przekazać wskazanie wodomierza należy podać nr klienta, nazwisko oraz bieżący stan wodomierza.



FORMY PŁATNOŚCI

Płatności wynikające z faktur mogą być dokonywane w następujących formach:


1.      gotówką w Oddziale Banku Spółdzielczego Świerklaniec bez dodatkowych prowizji (w budynku Urzędu Gminy) w godzinach: pn-pt 8:00-15:30

2.      przelewem

3.      we wszystkich placówkach Poczty Polskiej oraz Bankach